APA:
کپیالوانی، سیدمهدی، و دده بیگی، مینا. (1386). تاثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت. علوم مدیریت ایران، 2(7)، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/130388/fa
Vancouver:
کپیالوانی سیدمهدی، دده بیگی مینا. تاثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1386؛2(7):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/130388/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی الوانی، و مینا دده بیگی، “تاثیر آموزش هوش عاطفی بر کیفیت خدمات شعب بانک ملت،” علوم مدیریت ایران، vol. 2، no. 7، pp. 1–29، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130388/fa