مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

883
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

581
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی راهبرد های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت های فعال صنعت غذایی استان تهران)

صفحات

 صفحه شروع 277 | صفحه پایان 296

چکیده

 توجه به تأمین مالی و ابزارهای بازاریابی برای تأمین مالی سهم بالایی در رفع مشکلات تأمین مالی شرکت ها و جلوگیری از ورشکستگی آن ها دارد. در این پژوهش, بعد از مرور تحقیق های صورت گرفته در زمینة بازاریابی و کاربرد آن در تأمین مالی و مصاحبه های نیمه ساختاریافته, ابتدا مؤلفه های بازاریابی تأمین مالی شناسایی و سپس براساس آن ها راهبرد های بازاریابی برای تأمین مالی تدوین شد. رویکرد پژوهش کیفی است. روایت های مصاحبه شوندگان به منظور تحقق اهداف مطالعه, به صورت کاربردی و با روش روایتی و ابزار مصاحبة نیمه ساختاریافته براساس پروتکل 5wh مستند شد و درنهایت یافته ها با نرم افزار Atlas ti دسته بندی و تحلیل شد. جامعة آماری شامل مدیران ارشد شرکت های فعال در مرحلة رشد صنعت غذایی استان تهران می شود که 12 نفر از مدیران ارشد به شیوة دردسترس برای نمونة آماری درنظر گرفته شده اند. کدگذاری داده ها در سه مرحله شامل کدگذاری اولیه, ثانویه و شناسایی مقوله ها انجام گرفت و نتایج پژوهش راهبرد های بازاریابی را برای تأمین مالی از جمله توسعة سرمایه گذاری, حفظ سرمایه گذاران فعلی و عقب نشینی در سرمایه گذاری و همچنین اقدامات بازاریابی را براساس سه عنصر بازاریابی تأمین مالی از جمله آمیخته بازاریابی, بخش بندی بازار و تمایز ارائه می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضوانی، مهران، و فتایی، پریسا. (1395). شناسایی راهبرد های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت های فعال صنعت غذایی استان تهران). توسعه کارآفرینی، 9(2 )، 277-296. SID. https://sid.ir/paper/131191/fa

    Vancouver: کپی

    رضوانی مهران، فتایی پریسا. شناسایی راهبرد های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت های فعال صنعت غذایی استان تهران). توسعه کارآفرینی[Internet]. 1395؛9(2 ):277-296. Available from: https://sid.ir/paper/131191/fa

    IEEE: کپی

    مهران رضوانی، و پریسا فتایی، “شناسایی راهبرد های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت های فعال صنعت غذایی استان تهران)،” توسعه کارآفرینی، vol. 9، no. 2 ، pp. 277–296، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131191/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button