مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

926
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

715
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته

صفحات

 صفحه شروع 675 | صفحه پایان 694

چکیده

 کارآفرینان برای پیشبرد امور و فعالیت­ های مختلف کسب­ وکار خود مانند متقاعدکردن مشتریان نیاز به مهارت متقاعدسازی دارند. این پژوهش با هدف شناسایی محورهای توسعه ی قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته انجام شده است. روش تحقیق برحسب هدف, کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات, کیفی-روایتی و انجام مصاحبه­ های نیمه ساختاریافته و به کمک رویکرد نظام­ مند و بهره­ گیری از روش کدگذاری می­ باشد. داده­ های تحقیق با استفاده از 11 مصاحبه که از کارآفرینان کارکشته به­ دست آمده بود و در مرحله ی بعد از طریق کدگذاری باز و محوری نتایج استخراج شده­ اند. در نهایت پس از دسته­ بندی مقوله­ ها, 11 محور اصلی برای توسعه ی قابلیت متقاعدسازی شناسایی و ارایه گردیده است. این محورها عبارتند از ارائه ی اسناد مرتبط با اعتبارسنجی محصول در مراکز معتبر, ارایه و برجسته­ سازی مشخصات کیفیت محصول برای مشتریان, ایجاد شراکت با دیگران, برجسته­ سازی مرجعیت علمی و تخصصی, تأمل در تجربه­ های گذشته و برجسته­ سازی آن برای مخاطب, برجسته کردن مزایا و فناوری­ های نوین کسب­ وکار, برقراری ارتباط مبتنی بر عواطف و احساسات, برقراری ارتباط با افراد ذی­ ربط/ مسئولان, برندسازی و برجسته­ سازی برند محصول برای معرفی به مشتری, توجه به رضایت مشتری به­ منظور مجاب­ سازی و توجه به نیاز مخاطب.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی الیاسی، قنبر، رضایی زاده، مرتضی، و داداشی، فاطمه. (1396). شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته. توسعه کارآفرینی، 10(4 )، 675-694. SID. https://sid.ir/paper/131256/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی الیاسی قنبر، رضایی زاده مرتضی، داداشی فاطمه. شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته. توسعه کارآفرینی[Internet]. 1396؛10(4 ):675-694. Available from: https://sid.ir/paper/131256/fa

    IEEE: کپی

    قنبر محمدی الیاسی، مرتضی رضایی زاده، و فاطمه داداشی، “شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته،” توسعه کارآفرینی، vol. 10، no. 4 ، pp. 675–694، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131256/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button