Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    535-553
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    873
  • دانلود: 

    676
چکیده: 

در سال­ های اخیر مفاهیمی مانند شهرهای خلاق و کارآفرین به عنوان کلید حل مسائل متعدد شهری همچون بیکاری، مهاجرت، بزهکاری و غیره شناخته شده است. اما بدیهی است که تحقق و توسعه ی این مفاهیم، بدون وجود سبک چابکی از حکمرانی که به مسائل و چالش­ های شهری پاسخی خلاقانه و کارآفرینانه دهد، امکان پذیر نیست. از این رو تحقیق حاضر با رویکرد کیفی و با استفاده از راهبرد تحلیل تم به شناسایی شاخص های تحقق حکمرانی کارآفرینانه ی شهری پرداخته است. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی بوده و از نظر شیوه ی گرد آوری داده­ ها در رده ی پژوهش های توصیفی قرار می گیرد. جامعه تحقیق متشکل از خبرگان و مسئولان حوزه ی شهری، کارآفرینان و کارشناسان ساختار سازمانی مستقر در شهر تهران بوده و داده های تحقیق از طریق مصاحبه ی نیمه ساختاریافته به دست آمده است. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از دو مرحله ی کدگذاری باز و محوری با استفاده از نرم افزار اطلس تی. آی استفاده شد. طبق نتایج به دست آمده شاخص های اصلی حکمرانی کارآفرینانه ی شهری در 7 طبقه ی اصلی جایگاه سازی، چابک سازی، یکپارچه سازی، تمرکززدایی، مشارکت پذیری، قانون مداری و پاسخگویی قرار می­ گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 873

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 676 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    555-573
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    3265
  • دانلود: 

    2021
چکیده: 

مقطع ابتدایی از مقاطع مهم و اثرگذار در دوران زندگی است. با توجه به اینکه ارزش های کسب شده قبل از 20 سالگی حفظ می شوند، آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی اهمیت می­ یابد و محتوای آموزش کارآفرینی در این دوره باید متناسب با نیازها و توانمندی های دانش­ آموزان تدوین شود. بسیاری از کشورها با درنظرگرفتن این مسئله و برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت مقوله ی آموزش، کارآفرینی را وارد برنامه های رسمی و غیررسمی مدارس خود کرده اند. پژوهش حاضر، با هدف شناسایی مفاهیم قابل آموزش کارآفرینی به منظور تقویت نگرش کارآفرینانه در دانش­ آموزان مقطع ابتدایی انجام شده است. این تحقیق برمبنای هدف، کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی، تحلیل روایتی است. جامعه ی آماری شامل 9 نفر از خبرگان دانشگاهی و 2 خبره ی تجربی که به صورت هدفمند انتخاب شدند و نمونه گیری تا رسیدن به اشباع نظری ادامه یافته است. براساس یافته های تحقیق، مفاهیم قابل آموزش در هریک از پنج بعد نگرش کارآفرینانه شامل میل به موفقیت، کنترل شخصی، خلاقیت و نوآوری، عزت نفس و تشخیص و بهره برداری از فرصت شناسایی هستند. نتایج این پژوهش به برنامه­ ریزان تألیف کتب درسی، متخصصان امر آموزش کارآفرینی و برگزارکنندگان دوره های آموزش کارآفرینی کودکان در تدوین محتوای مناسب این مقطع یاری می رساند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3265

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2021 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    575-594
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    976
  • دانلود: 

    651
چکیده: 

در پژوهش حاضر از دو فن جدید علم سنجی به نام های RPYS و RPYS-CO استفاده شده است تا سیر تکاملی و تاریخی پژوهش های حوزة کارآفرینی شناسایی شود، همچنین آثار و چهره های تأثیرگذار در روند تکامل این رشته تحلیل شده است. روش تحقیق برحسب هدف، کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات، توصیفی است. جامعة این پژوهش را 13 هزار و 723 مقاله تشکیل می دهد که در حوزة کارآفرینی چاپ شده است. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش نیز پایگاه استنادی وب آو ساینس است. پس از استخراج تمام آثاری که در قسمت فهرست منابع این مقالات درج شده بود، نتایج با استفاده از نرم افزار CRExplorer تحلیل شد. یافته ها نشان داد که در بازة زمانی سال های 1700 تا 2016، درمجموع، حوزة کارآفرینی با هجده جهش تاریخی در سال های مختلف مواجه بوده است. در این بین، عنوان پرارجاع ترین آثار در بازه های زمانی مورد بررسی، به ترتیب به کتاب «ثروت ملل» اسمیت (1776)؛ «اصول اقتصاد» مارشال (1890) و «نظریه توسعة اقتصادی» شومپیتر (1934) متعلق است. نتایج نیز بیان می کند فرایند تبادل اطلاعات در سیر تکوین و تکامل حوزة کارآفرینی، عمدتاً از کانال کتاب صورت گرفته است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 976

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 651 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    595-614
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    848
  • دانلود: 

    701
چکیده: 

شناسایی و پرورش استعدادهای کارآفرینانة دانشجویان در مؤسسات آموزش عالی، یکی از اهداف دانشگاه ها در راستای ایجاد دانشگاه کارآفرین است. هدف اصلی این پژوهش، طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانة دانشجویان در مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد است. روش پژوهش برحسب هدف بنیادی، و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی بوده و با استفاده از روش نظریة داده بنیاد صورت گرفته است. در این پژوهش، با استفاده از روش های نمونه گیری گلولة برفی، با هجده نفر از اعضای هیئت علمی و کارآفرینان موفق فارغ التحصیل دانشگاه های کشور با تجربة کارآفرینی در دانشگاه ها مصاحبه ای عمیق صورت گرفت سپس داده های حاصل از آن ها از طریق کدگذاری باز، محوری و انتخابی، تجزیه وتحلیل شد. الگوی پارادایمی مدیریت استعداد کارآفرینانة دانشجویان از شرایط علی (عوامل فردی، عوامل سازمانی و فراسازمانی)، عوامل زمینه (اسناد بالادستی و زمینه کاری)، مقولة محوری معماری چندوجهی استعدادهای کارآفرینانه (تعادل بخشی چندوجهی مهارت ها، متمایزسازی استعدادها و ساختارسازی استعداد محور)، متغیرهای مداخله گر (فرهنگ کارآفرینی، پایداری سیستم موجود کشف استعدادها و مسئولیت پذیری اجتماعی)، راهبردها (نهادینه سازی سیستم مدیریت استعداد کارآفرینانة دانشجویان، طراحی فرایند مدیریت استعداد کارآفرینانة چندگانه و طراحی نظام تخصیص منابع) و پیامدها (اشتغال زایی، ارزش آفرینی و مزیت رقابتی استعدادهای کارآفرینانه) برای دانشگاه ها تشکیل شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 848

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 701 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    615-634
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    374
  • دانلود: 

    245
چکیده: 

با توجه به حمایت دولت در این سال ها از بخش خصوصی در تولید و تأمین بازی های رایانه ای بومی و متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی، مهم است تا به فرصت های موجود در این حوزه بیش از پیش پرداخته شود. هدف این پژوهش، ارایه ی الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه ای در ایران است. بدین منظور محققان، این تحقیق بنیادی را با به کارگیری روش کیفی نظریه ی برخاسته از داده ها، شکل دادند و در این راستا از ابزار مصاحبه برای جمع آوری داده ها استفاده کرده اند. محققان با استفاده از ابزار مصاحبه با 14 نفر از مدیران و کارآفرینان رسانه ای در بخش بازی های رایانه ای مصاحبه و به شناسایی حوزه های پراهمیت و نقاط کلیدی این حوزه پرداخته اند. روش نمونه گیری در این پژوهش، روش نمونه گیری گلوله ی برفی بوده است که محققان خبرگان کلیدی در این حوزه را به واسطه ی افرادی که مورد مصاحبه قرار می گرفتند، شناسایی می کردند. محققان ابتدا از طریق تحلیل و کدگذاری مصاحبه ها و سپس تحلیل محتوای حوزه های پرتکرار، مقولات این حوزه را در قالب 5 مقوله؛ پیش برنده ها، عوامل درون سازمانی، عوامل محیطی، دولت و چشم انداز صنعت برساخته کردند. سپس به وسیله ی نرم افزار MAXQDA، ارتباط عوامل الگوی حمایتی دولت از بخش بازی های رایانه ای و روابط میان آن ها در نگاشتی ارایه شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 374

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 245 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    635-654
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    983
  • دانلود: 

    776
چکیده: 

آموزش کارآفرینی جزء جداناشدنی هر نظام آموزشی است. با وجود اهمیت این موضوع در زمینة آموزش کارآفرینی در دورة دبستان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، مطالعة چندانی انجام نشد است. این پژوهش به دنبال آن است تا محتوای برنامة درسی کارآفرینی دورة ابتدایی را با استفاده از رویکرد تلفیقی شناسایی کند. تحقیق اکتشافی حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری داده ها و اطلاعات از نوع کیفی است. جامعة آماری در این پژوهش متخصصان برنامه ریزی درسی و خبرگان آموزش کارآفرینی و کارشناسان تعلیم وتربیت می باشند که تحصیلات یا تجربة مرتبط با کارآفرینی و یا مفاهیم کارآفرینی داشته اند. برای گردآوری اطلاعات از مصاحبة نیمه ساختار یافته با 14 نفر از خبرگان استفاده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده های کیفی از کدگذاری باز و محوری به وسیلة نرم افزار اطلس تی نسخة 6 استفاده شده است. براساس یافته های پژوهش، محتوا و فعالیت های مرتبط با دانستن از جمله آشنایی با مشاغل، مفهوم پول، سواد مالی، شناخت محصولات جدید؛ انجام دادن شامل: فعالیت های یادگیری گروهی، انجام محاسبه های مالی، ارایة محصولات، برگزاری بازارچه و کارآفرینانه بودن شامل علاقه مندی به مسیر شغلی کارآفرینانه، در دروس دوره ابتدایی استخراج شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 983

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 776 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    655-674
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1013
  • دانلود: 

    739
چکیده: 

نوآوری از جمله مهم ترین عوامل موفقیت شرکت های نوپایی است که اغلب اندازه ای کوچک و متوسط دارند. براساس ادبیات تحقیق، صندوق های سرمایه گذاری مخاطره پذیر و شتاب دهنده ها، نوآوری مجموعه های سرمایه پذیر را ارتقاء می دهند. هدف اصلی این پژوهش رتبه بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت های سرمایه پذیر می باشد. این پژوهش از نظر نوع هدف کاربردی و از نظر نحوه ی گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی بوده و با استفاده از پرسشنامه ی مقایسه های زوجی و با روش DEMATEL عوامل استخراج شده، اولویت بندی و رتبه بندی شده اند. جامعه ی آماری این پژوهش، خبرگان و متخصصان حاضر در صندوق های سرمایه‫ گذاری مخاطره‫ پذیر، مربیان و مشاوران شتاب‫ دهنده‫ ها و اساتید این حوزه که عضو انجمن سرمایه‫ گذاران مخاطره‫ پذیر ایران هستند، می‫ باشند؛ که از میان این خبرگان 12 نفر با استفاده از روش نمونه‫ گیری غیراحتمالی هدفمند قضاوتی انتخاب و در پژوهش مشارکت داشته‫ اند. از میان عوامل شناسایی شده، مهیا کردن اطلاعات ارزشمند از صنعت مربوطه، برقراری ارتباط و همکاری با فعالان صنعت، آگاهی بخشی دربارة تهدیدها و فرصت های موجود، به عنوان مهم ترین عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت های سرمایه پذیر معرفی شده اند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1013

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 739 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    675-694
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    925
  • دانلود: 

    698
چکیده: 

کارآفرینان برای پیشبرد امور و فعالیت­ های مختلف کسب­ وکار خود مانند متقاعدکردن مشتریان نیاز به مهارت متقاعدسازی دارند. این پژوهش با هدف شناسایی محورهای توسعه ی قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته انجام شده است. روش تحقیق برحسب هدف، کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات، کیفی-روایتی و انجام مصاحبه­ های نیمه ساختاریافته و به کمک رویکرد نظام­ مند و بهره­ گیری از روش کدگذاری می­ باشد. داده­ های تحقیق با استفاده از 11 مصاحبه که از کارآفرینان کارکشته به­ دست آمده بود و در مرحله ی بعد از طریق کدگذاری باز و محوری نتایج استخراج شده­ اند. در نهایت پس از دسته­ بندی مقوله­ ها، 11 محور اصلی برای توسعه ی قابلیت متقاعدسازی شناسایی و ارایه گردیده است. این محورها عبارتند از ارائه ی اسناد مرتبط با اعتبارسنجی محصول در مراکز معتبر، ارایه و برجسته­ سازی مشخصات کیفیت محصول برای مشتریان، ایجاد شراکت با دیگران، برجسته­ سازی مرجعیت علمی و تخصصی، تأمل در تجربه­ های گذشته و برجسته­ سازی آن برای مخاطب، برجسته کردن مزایا و فناوری­ های نوین کسب­ وکار، برقراری ارتباط مبتنی بر عواطف و احساسات، برقراری ارتباط با افراد ذی­ ربط/ مسئولان، برندسازی و برجسته­ سازی برند محصول برای معرفی به مشتری، توجه به رضایت مشتری به­ منظور مجاب­ سازی و توجه به نیاز مخاطب.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 925

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 698 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    695-712
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    915
  • دانلود: 

    874
چکیده: 

کارآفرینان در بسیاری از تصمیمات خود در برابر سوگیری های تصمیم گیری، از جمله اعتماد به نفس بیش از اندازه آسیب پذیرند. اعتماد به نفس بیش از اندازه پیامدهای مهمی در تصمیمات مختلف کارآفرینان دارد. همچنین، رفتار بازاریابی کارآفرینانه یکی از مهم ترین ویژگی های کارآفرینان به ویژه در کسب وکارهای کوچک است. این پژوهش با هدف واکاوی اعتماد به نفس بیش از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه انجام شد. براساس یافته های این پژوهش که بر حسب هدف کاربردی بوده و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی-داده بنیاد نظام مند که داده های آن از مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 18 کارآفرین نوپای دانش بنیان فناوری نانو و زیست فناوری واقع در استان تهران گردآوری و تحلیل شد. منابع بنگاه، اهداف بنگاه، تلاطم محیطی، ناملایمات محیطی، خوش بینی و خودباوری به عنوان مهم ترین عوامل شکل دهنده ی اعتماد به نفس بیش از اندازه، تصمیمات مربوط به بازار و تصمیمات مربوط به محصول به عنوان مهم ترین راهبردهای ناشی از اثرات آن و درنهایت سود و زیان به عنوان مهم ترین پیامدهای اعتماد به نفس بیش از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه شناسایی شدند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 915

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 874 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    713-732
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    963
  • دانلود: 

    592
چکیده: 

شناخت کارآفرینان به منظور معرفی سازه های مدل کسب وکار اثرگذار، بسیار پیچیده و متفاوت است. در ادبیات علم کارآفرینی برای طراحی منسجم این شناخت های کارآفرینان نقص های فراوانی مشاهده می شود. این پژوهش به دنبال طراحی منظومه ی مدل کسب وکار اثرگذار با استفاده از سازه های شخصی کارآفرینان حوزه ی کسب وکارهای الکترونیکی در ایران بوده است. این پژوهش از نوع کاربردی و روش گردآوری داده ها، روش شبکه خزانه است. تعداد 13 نفر از کارآفرینان این حوزه با در نظر گرفتن نقطه ی اشباع به عنوان نمونه بررسی شده اند. ابزار گرد آوری داده ها، مصاحبه ی نیمه ساختار یافته می باشد. براساس روش شبکه ی خزانه با 5 عنصر تشکیل دهنده ی این شبکه، 13 شبکه خزانه شخصی منفرد و در مجموع 346 سازه شخصی اولیه درباره ی مدل کسب وکار اثرگذار به دست آمد. با تحلیل محتوای این سازه ها، شبکه ی جمعی مشتمل بر 5 عنصر و 37 سازه ی ثانویه احصاء شده است و روایی و پایایی پژوهش تایید شده است. در نتیجه 6 خوشه ی مجزاء از ویژگی های مدل کسب وکار اثرگذار از سازه های ذهنی کارآفرینان حوزه ی کسب وکارهای الکترونیکی به دست آمد که می تواند کاربرد علمی وعملی درحوزه ی علم کارآفرینی داشته باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 963

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 592 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button