مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,104
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

805
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل کسب وکار با رویکرد لارج (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپرمی)

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 239

چکیده

 هدف این پژوهش دستیابی به مدل کسب وکاری نوآورانه با استفاده از پارادایم های مدیریتی لارج شامل ناب, چابکی, تاب آوری و سبز است. به این منظور مؤلفه های مهم لارج شناسایی, پالایش و امتیازدهی شدند. سپس با بهره مندی از آن ها در مدل کسب وکار, ارزش های پیشنهادی برای مدل کسب وکار نهایی شدند. این پژوهش براساس هدف, کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است. اطلاعات موردنیاز با استفاده از پرسش نامه امتیازدهی مؤلفه های لارج با طیف لیکرت از طریق استادان و خبرگان دانشگاهی و پرسش نامه های مدل کسب وکار از طریق متخصصان صنعت و مشتریان جمع آوری شد. نمونه آماری پژوهش شامل 24 نفر تیم استادان, خبرگان دانشگاهی و متخصصان صنعت و 384 نفر از مشتریان سازمان است. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از آزمون های کولموگروف-اسمیرنوف و دوجمله ای صورت گرفت. شناسایی و نهایی کردن مؤلفه های لارج, تلفیق آن ها با ارزش های مدل آستروالدر و دستیابی به ارزش های پیشنهادی, از نتایج پژوهش حاضر است. سرانجام ارزش های پیشنهادی نهایی در خانه های بوم کسب وکار آستروالدر, جایگذاری و مدل کسب وکار جدید و نوآورانه با رویکرد لارج طراحی شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی، ابوالفضل، صفری، سعید، و عباسی، رضا. (1398). طراحی مدل کسب وکار با رویکرد لارج (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپرمی). توسعه کارآفرینی، 12(2 )، 221-239. SID. https://sid.ir/paper/131328/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی ابوالفضل، صفری سعید، عباسی رضا. طراحی مدل کسب وکار با رویکرد لارج (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپرمی). توسعه کارآفرینی[Internet]. 1398؛12(2 ):221-239. Available from: https://sid.ir/paper/131328/fa

    IEEE: کپی

    ابوالفضل صادقی، سعید صفری، و رضا عباسی، “طراحی مدل کسب وکار با رویکرد لارج (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپرمی)،” توسعه کارآفرینی، vol. 12، no. 2 ، pp. 221–239، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131328/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button