مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

24
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

19
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگوی بازاریابی داده بنیاد رسانه ملی در فضای مجازی

صفحات

 صفحه شروع 147 | صفحه پایان 175

چکیده

 بازاریابی یا مجموعه نهادها, فعالیت­ ها و فرایندهایی که به خلق, ارتباط, تحویل و تبادل پیشنهادها مربوط اند و به خلق ارزش برای مشتریان در ازای کسب ارزش از آنان می پردازند, با رسانه ملی در دنیای مجازی, ارتباطی تنگاتنگی دارد. ظهور حوزه های نوین در عرصه های ارتباطی امروز, از پیامدهای ناشی از تغییرات سریع در عصر فنّاوری های ارتباطی است که زیست اجتماعی در آن, اقتضائات و نیازهای خاص خود را دارد. بر این اساس, در پژوهش حاضر, به طراحی الگوی بازاریابی رسانه ملی در فضای مجازی پرداخته شده است. روش پژوهش؛ داده بنیاد و نمونه گیری از نوع تعمدی ـ نظری, با حجمی برابر به حجم 18 نفر از نخبگان, استادان دانشگاه صداوسیما و مدیران ارشد بوده است. پس از انجام مراحل سه گانه کدگذاری باز, محوری و انتخابی, یافته ها نشان داد که مدل نهایی از 87 کد نهایی, 6 مقوله کلی, 2 مقوله فرعی و 29 مفهوم اصلی تشکیل شده است. بر این اساس, عواملی که به بروز الگوی رسانه ملی در فضای مجازی منجر می شوند, عبارت اند از: عوامل رقابتی, فرایندی, محتوایی, فنی, مرتبط با دولت و سیاست, راهبردی, حقوقی و قانونی, آمیخته بازاریابی, مدیریت پیام, بازار هدف, فناوری اطلاعات و ارتباطات, نوسازی و تحولات فضای مجازی, بازاریابی رابطه­مند, باورهای هسته ­ای, هوشمندی رقابتی, فضای تعاملی و رقابتی, نظام حقوقی, قابلیت پشتیبانی, اعتمادسازی, اقدامات مرتبط با بازاریابی, مدیریت راهبردی, فعالیت های اقتصادی, رسانه اجتماعی, مزیت رقابتی, پیامدهای اجتماعی فرهنگی, اقتصادی, مرتبط با بازاریابی و درگیری با رسانه ملی.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button