مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,229
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

یگانگی روش در پژوهش و آموزش (نقد شاگرد بر نوشته استاد)

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 70

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 در چارچوب های سازایی گر، بر یگانگی روش در پژوهش و آموزش پافشاری شده است. در این مقاله به نقد نوشته ای پرداخته شده است که در پی رساندن همین پیام بوده است (شریعتمداری، 1378). هر چند نوشته یاد شده در بر گیرنده این پیام ارزنده و نکته های ارزشمند دیگری است، ولی کاستی هایی نیز دارد که بر شمردن آنها به رساندن هر چه بهتر پیام بنیادین آن کمک می کند. در پی زمینه پردازی در این باره، نوشته کنونی چگونگی فراداد این یگانگی را در نوشته یاد شده توصیف می کند و سپس با شناساندن ابزاری که برای ارزشیابی آن به کار گرفته شده است و همچنین چگونگی کار ارزشیابی، یافته هایی را گزارش می کند که گویای کاستیمندی ساختار و درونداشت نوشته بررسی شده و نااستواری بازخورد دانش پژوهانه ای است که در نوشته بازتاب یافته است. در پایان نیز پیشنهادهایی پژوهشی آموزشی ای در راستای هر چه استوارتر ساختن بازخورد دانش پژوهانه پژوهشگران و آموزشکاران آینده کشور ارایه شده است که دریافت یگانگی، یا دست کم همانندی پژوهش و آموزش زیر ساخت همه آن هاست.  

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حمیدی، منصورعلی. (1380). یگانگی روش در پژوهش و آموزش (نقد شاگرد بر نوشته استاد) . علوم انسانی الزهرا، 11(39)، 47-70. SID. https://sid.ir/paper/13972/fa

Vancouver: کپی

حمیدی منصورعلی. یگانگی روش در پژوهش و آموزش (نقد شاگرد بر نوشته استاد) . علوم انسانی الزهرا[Internet]. 1380؛11(39):47-70. Available from: https://sid.ir/paper/13972/fa

IEEE: کپی

منصورعلی حمیدی، “یگانگی روش در پژوهش و آموزش (نقد شاگرد بر نوشته استاد) ،” علوم انسانی الزهرا، vol. 11، no. 39، pp. 47–70، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/13972/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button