APA:
کپیباشکوه، محمد، و علی پور، وحیده. (1392). هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تاثیر آن بر عملکرد عرضه کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریه مبادله اجتماعی. مدیریت دولتی، 5(3)، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/139782/fa
Vancouver:
کپیباشکوه محمد، علی پور وحیده. هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تاثیر آن بر عملکرد عرضه کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریه مبادله اجتماعی. مدیریت دولتی[Internet]. 1392؛5(3):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/139782/fa
IEEE:
کپیمحمد باشکوه، و وحیده علی پور، “هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تاثیر آن بر عملکرد عرضه کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریه مبادله اجتماعی،” مدیریت دولتی، vol. 5، no. 3، pp. 1–22، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139782/fa