مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,180
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

339
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر هماهنگی کانال های توزیع چندگانه از منظر عرضه کنندگان

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 18

چکیده

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن مدل های جدید کسب و کار, افزایش سطح رقابت و تغییر خواسته ها و انتظارات مشتریان, استفاده از کانال های توزیع چندگانه و متعدد به سرعت در حال رشد است. استفاده از کانال های توزیع متعدد به رغم داشتن مزایایی, چالش های متعددی نیز به دنبال دارد که هماهنگی و انسجام این کانال ها با کارآیی بالا و رفع این چالش ها مستلزم بحث و بررسی بیشتر است. هدف این پژوهش شناسایی و بررسی نقش قابلیت های موثر در هماهنگی کانال های توزیع چندگانه از منظر عرضه کننده است. جامعه آماری این تحقیق شامل عرضه کنندگان محصولات و قطعات الکترونیکی در تهران است که در این رابطه تعداد 247 نفر از مدیران بازاریابی و فروش شرکت های یاد شده نمونه آماری این پژوهش انتخاب شدند. تحلیل داده ها با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری صورت گرفت. یافته های مطالعه حاکی از این است که قابلیت هایی نظیر برند, مکانیزم کنترلی و جبران خدمات از جمله عوامل موثر در هماهنگی کانال های توزیع چندگانه بوده و تاثیر مثبتی بر عملکرد عرضه کننده دارند, لکن ارتباطات تاثیر مستقیم بر عملکرد ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باشکوه اجیرلو، محمد، خدادادحسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسداله، و آذر، عادل. (1391). بررسی عوامل موثر بر هماهنگی کانال های توزیع چندگانه از منظر عرضه کنندگان. مدیریت بازرگانی، 4(11)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/471251/fa

    Vancouver: کپی

    باشکوه اجیرلو محمد، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله، آذر عادل. بررسی عوامل موثر بر هماهنگی کانال های توزیع چندگانه از منظر عرضه کنندگان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(11):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/471251/fa

    IEEE: کپی

    محمد باشکوه اجیرلو، سیدحمید خدادادحسینی، اسداله کردنائیج، و عادل آذر، “بررسی عوامل موثر بر هماهنگی کانال های توزیع چندگانه از منظر عرضه کنندگان،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 11، pp. 1–18، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471251/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button