مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,437
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,001
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین رابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان

صفحات

 صفحه شروع 103 | صفحه پایان 128

چکیده

 یکی از مسائل عمده مدیران کسب وکار, سرمایه گذاری بر توسعه قابلیت های سازمانی است که بر بهبود رقابت پذیری و عملکرد کسب وکار تاثیر عمده ای دارند. قابلیت های بازاریابی یکی از مهم ترین قابلیت هایی شناخته شده اند که به بازار و مشتریان مرتبط هستند. مدل مفهومی این تحقیق از طریق مطالعات کیفی مبتنی بر تحلیل محتوایی, توسعه داده شده است تا مدل جامعی را برای قابلیت های بازاریابی در بازار سازمان به مشتری شکل دهد. این مدل با بازنگری جدیدترین مفاهیم در مرور ادبیات تکمیل شده است. دستاورد این مرحله, شناسایی 14 قابلیت بازاریابی بود که این ترکیب برای قابلیت های بازاریابی, جدید است. در نهایت, مدل توسعه یافته جدید در 123 شرکت فعال در بازار بورس بررسی شد. داده ها بر اساس روش تحلیل عاملی تاییدی بررسی شدند و نرم افزار PLS برای تحلیل داده ها و آزمون مدل به کار رفت. نتایج نشان می دهد رابطه مستقیم و معناداری میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی کسب وکار وجود دارد و رابطه میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکار تحت تاثیر عوامل محیطی قرار می گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، ناطق، محمد، و احسانی، راضیه. (1396). تبیین رابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان. مدیریت بازرگانی، 9(1 )، 103-128. SID. https://sid.ir/paper/140138/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، ناطق محمد، احسانی راضیه. تبیین رابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(1 ):103-128. Available from: https://sid.ir/paper/140138/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، محمد ناطق، و راضیه احسانی، “تبیین رابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 1 ، pp. 103–128، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140138/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button