APA:
کپیشیوا، آیدا، آقازاده، هاشم، و حیدری، علی. (1396). بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). مدیریت بازرگانی، 9(3 )، 595-616. SID. https://sid.ir/paper/140145/fa
Vancouver:
کپیشیوا آیدا، آقازاده هاشم، حیدری علی. بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(3 ):595-616. Available from: https://sid.ir/paper/140145/fa
IEEE:
کپیآیدا شیوا، هاشم آقازاده، و علی حیدری، “بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 3 ، pp. 595–616، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140145/fa