مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

980
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

783
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر در حفظ همکاری عرضه کننده-توزیع کننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضه کنندگان

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 60

چکیده

 تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا, از جمله مهم ترین تصمیم هایی است که فراروی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیم های بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است, اما اغلب شرکت ها به کانال های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان باری برای آنان به دنبال دارد. از این رو, احتیاج به همکاری نزدیک و انتخاب درست شرکت های پخش در کانال های توزیع و حفظ همکاری بلندمدت, اهمیتی دوچندان پیدا می کند. هدف این تحقیق بررسی و شناسایی عوامل موثر در حفظ و تداوم همکاری توزیع کننده- عرضه کننده از دیدگاه عرضه کننده است. جامعه آماری این تحقیق شامل عرضه کنندگان محصولات مواد غذایی است. تحلیل داده ها با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری صورت گرفت. یافته های مطالعه حاکی از این است که عواملی نظیر تعهد, ارتباطات, عملکرد, رضایت و اعتماد از جمله عوامل موثر در حفظ و تداوم همکاری تولیدکننده- توزیع کننده است و تاثیر مثبتی بر حفظ همکاری در شبکه توزیع دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علی پور، وحیده، احمدی، پرویز، خدادادحسینی، سیدحمید، و مشبکی، اصغر. (1392). عوامل موثر در حفظ همکاری عرضه کننده-توزیع کننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضه کنندگان. مدیریت بازرگانی، 5(4)، 43-60. SID. https://sid.ir/paper/140163/fa

    Vancouver: کپی

    علی پور وحیده، احمدی پرویز، خدادادحسینی سیدحمید، مشبکی اصغر. عوامل موثر در حفظ همکاری عرضه کننده-توزیع کننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضه کنندگان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):43-60. Available from: https://sid.ir/paper/140163/fa

    IEEE: کپی

    وحیده علی پور، پرویز احمدی، سیدحمید خدادادحسینی، و اصغر مشبکی، “عوامل موثر در حفظ همکاری عرضه کننده-توزیع کننده در زنجیره توزیع از دیدگاه عرضه کنندگان،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 43–60، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140163/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button