مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

838
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

989
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی ویژگی های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

صفحات

 صفحه شروع 319 | صفحه پایان 340

چکیده

 هدف: اشتغال زایی برای بانوان با استفاده از قابلیت های موجود در شبکه های اجتماعی, راه حلی برای جوامعی است که سرانه اشتغال کمی برای بانوان دارند. با توجه به شیوه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی, فارغ از برخی محدودیت های دنیای واقعی جامعه ایران, شرایطی برای مشارکت بانوان در حوزه هایی از صنایع خلاق (تولید محتوا به منظور بازاریابی در شبکه های اجتماعی), فراهم شده است. با توسعه شبکه های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) در ایران, صفحه های متنوعی با هدف بازاریابی و درآمدزایی در حوزه نیازهای بانوان (آرایش و لوازم آن, فرزندداری, ورزش و تناسب اندام و. . . ) به وجود آمده است. هدف از این پژوهش شناسایی نظام بازاریابی با استفاده از محتوای زنانه در شبکه های اجتماعی, به ویژه اینستاگرام بوده است. روش: این پژوهش با رویکرد کیفی و روش تحلیل مضمون اجرا شده است. در این تحقیق 30 نمونه از فایل های صوتی و تصویری از سه صفحه موفق در اینستاگرام انتخاب و پیاده سازی شده و با استفاده از روش تحلیل مضمون طی چند مرحله کدگذاری, تحلیل شدند. یافته ها: با تمرکز بر مفاهیمی چون صنایع خلاق, بازاریابی خلاق و بازاریابی محتوا, عناصر ویژه این حوزه در زمینه بازاریابی محتوای زنانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایران شناسایی شد. نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد تم هایی همچون ارتباط دوسویه, صمیمیت, ایجاد هم ذات پنداری, استفاده از اعضای خانواده در تولید محتوا, شفافیت در توصیف نظام پخش محصولات, هویت دهی به سایر اعضای گروه و. . . . از جمله ویژگی های نظام بازاریابی محتوای زنانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شریفی، سیدمهدی، لبافی، سمیه، و یادگاری، محمدحسن. (1398). شناسایی ویژگی های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق. مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 319-340. SID. https://sid.ir/paper/140172/fa

    Vancouver: کپی

    شریفی سیدمهدی، لبافی سمیه، یادگاری محمدحسن. شناسایی ویژگی های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):319-340. Available from: https://sid.ir/paper/140172/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی شریفی، سمیه لبافی، و محمدحسن یادگاری، “شناسایی ویژگی های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 319–340، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140172/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button