مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,014
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

548
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس)

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 240

چکیده

 هدف: اگر سازمان های فروشنده می خواهند موفق باشند, بایستی مدل های فروش جدیدی ایجاد کنند که برای مشتریان کارآمدند؛ زیرا این تنها راه بقای آنها در بازار متلاطم است. نوآوری باز پارادایمی است که از طریق آن سازمان ها باید از ایده های خارجی مطرح شده همانند ایده های داخلی در سازمان استفاده کنند و این ایده ها را به سمت بازار هدایت کرده و ارزش ایجاد کنند. هدف از اجرای تحقیق حاضر این است که با شناسایی مؤلفه های نوآوری باز در فروش, به مدیران در اتخاذ راهبردهای مناسب برای بهبود فروش و ارتقای عملکرد بنگاه ها کمک شود. روش: برای دستیابی به هدف بیان شده, از طریق نمونه گیری هدفمند, اطلاعات 13 نفر از اعضای هیئت مدیره, مدیران فروش و کارشناسان فروش در گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس, از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته, گردآوری و تجزیه و تحلیل شدند و با استفاده از روش نظریه برخاسته از داده, مدل فروش مبتنی بر نوآوری بازطراحی شد. یافته ها: یافته های این تحقیق کیفی نشان می دهد که استفاده از مؤلفه های نوآوری باز در فروش, می تواند موجب شود فروش, بهره وری, رضایت گروه های دخیل در فروش و سطح کیفی محصولات, افزایش یابد. نتیجه گیری: نتایج پژوهش انجام شده نشان داد که ابعاد فروش مبتنی بر نوآوری باز را می توان در سی و چهار مقوله اصلی شامل ارائه و دریافت لایسنس, همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک, سرمایه گذاری در ایده و پژوهش, بهره برداری از دانش درونی شرکت, انعطاف پذیری در فعالیت های مبتنی بر فروش, سفارشی سازی محصولات بر اساس ذائقه مشتریان, و. . . طبقه بندی کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقازاده، هاشم، حسنقلی پوریاسوری، طهمورث، مهرنوش، مینا، لطیفی، محمدمهدی، و سلیمانی، سام. (1398). طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس). مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 221-240. SID. https://sid.ir/paper/140175/fa

    Vancouver: کپی

    آقازاده هاشم، حسنقلی پوریاسوری طهمورث، مهرنوش مینا، لطیفی محمدمهدی، سلیمانی سام. طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):221-240. Available from: https://sid.ir/paper/140175/fa

    IEEE: کپی

    هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، مینا مهرنوش، محمدمهدی لطیفی، و سام سلیمانی، “طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس)،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 221–240، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140175/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button