مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,338
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

774
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه شبکه نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه ای تجربه مشتریان خدمات صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 259 | صفحه پایان 270

چکیده

 در پژوهش های انجام شده در سال های اخیر بازاریابی, تمایل فراوانی به شناخت تجربه مشتریان تمام سازمان ها دیده می شود. هدف پژوهش حاضر, دستیابی به این شناخت در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش تحقیق کیفی شبکه نگاری است. روش تحقیق کیفی شبکه نگاری, نوعی روش تحقیق مردم نگاری با استفاده از ظرفیت های روزافزون اینترنت و شبکه های رو به رشد اجتماعی است که برای شناخت نظر مشتریان سازمان بسیار مفید است و در حال حاضر در این زمینه تحقیقات زیادی انجام نشده است. تحقیق حاضر ضمن بررسی نظر کاربران شبکه های اجتماعی فیسبوک و لینکد این در ذیل مطالب مندرج در صفحات مربوط به بانک های ایرانی, تجربه مشتریان این صنعت را تحلیل نموده و مقوله های اطلاع رسانی و ارتباط, آموزش, سهولت, مشتری مداری, برند, سرعت, کیفیت و نوآوری را استخراج کرده است و بر اساس آنچه استخراج شده, پیشنهادهایی برای بانک ها ارائه نموده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسنقلی پوریاسوری، طهمورث، خانلری، امیر، و غریبی، محی الدین. (1396). مطالعه شبکه نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه ای تجربه مشتریان خدمات صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 259-270. SID. https://sid.ir/paper/140217/fa

    Vancouver: کپی

    حسنقلی پوریاسوری طهمورث، خانلری امیر، غریبی محی الدین. مطالعه شبکه نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه ای تجربه مشتریان خدمات صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):259-270. Available from: https://sid.ir/paper/140217/fa

    IEEE: کپی

    طهمورث حسنقلی پوریاسوری، امیر خانلری، و محی الدین غریبی، “مطالعه شبکه نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه ای تجربه مشتریان خدمات صنعت بانکداری،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 259–270، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140217/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button