مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

579
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

234
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 43

چکیده

 در قرن بیست و یکم و هزاره ی فناوری اطلاعات, نقش وسایل ارتباط جمعی بسیار مهم و تعیین کننده است, به عبارتی در تمام دنیا سازمان ها سعی می کنند به نحوی از رسانه های اجتماعی مختلف به نفع خود استفاده کنند. در این میان بانک ها نیز یکی از بزرگ ترین سازمان هایی هستند که سعی می کنند از طریق شبکه های اجتماعی به کارهای مختلفی مانند بازاریابی, برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان بپردازند. از این رو, هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتری در صنعت بانکداری است. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و به لحاظ روش اجرا, پیمایشی است, جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شعب بانک رفاه شهرستان زاهدان است که پرسشنامه آن برمبنای مدل های به کارگرفته شده شامل, مدل NICI برای شبکه های اجتماعی و مدل مدیریت روابط با مشتریان سین و همکاران و مدل دانایی و همکاران, طراحی شده و میان 83 نفر از کارکنان توزیع گردید. پرسشنامه های پژوهش توسط نرم افزارهای 24 SPSS و smart PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. جهت اطمینان بیشر از یافته های به دست آمده, مصاحبه ای نیز با 12 نفر از مسیولین و مدیران بانک انجام شد. در نهایت, یافته ها نشان داد که در سطح اطمینان 95/0, متغیر دسترسی, هوشمندی, تعاملات و اعتبار منابع هر کدام به ترتیب 53/0, 59/0, 26/0 و 47/0 از تغییرات مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان را تبیین می کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    وظیفه، زهرا، وفادار، میلاد، و سالار، سحر. (1399). بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری. بررسی های بازرگانی، 18(101 )، 27-43. SID. https://sid.ir/paper/385494/fa

    Vancouver: کپی

    وظیفه زهرا، وفادار میلاد، سالار سحر. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(101 ):27-43. Available from: https://sid.ir/paper/385494/fa

    IEEE: کپی

    زهرا وظیفه، میلاد وفادار، و سحر سالار، “بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت روابط با مشتریان در صنعت بانکداری،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 101 ، pp. 27–43، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385494/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button