APA:
کپینادری بنی، محمود، ادیب زاده، مرضیه، و دهقانی قهنویه، عادله. (1394). تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. مدیریت بازرگانی، 7(4 )، 941-966. SID. https://sid.ir/paper/140304/fa
Vancouver:
کپینادری بنی محمود، ادیب زاده مرضیه، دهقانی قهنویه عادله. تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(4 ):941-966. Available from: https://sid.ir/paper/140304/fa
IEEE:
کپیمحمود نادری بنی، مرضیه ادیب زاده، و عادله دهقانی قهنویه، “تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 4 ، pp. 941–966، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140304/fa