مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

807
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

صفحات

 صفحه شروع 941 | صفحه پایان 966

چکیده

 در سال های اخیر, خرید الکترونیکی افزایش یافته است. افرادی که از این کانال ارتباطی برای بازاریابی و فروش کالاها استفاده می کنند, دریافته اند مصرف کنندگان فقط به تحویل به موقع کالاها توجه نمی کنند, بلکه آنها به دنبال محصولاتی جدید و متنوع هستند. هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری است. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش 350 نفر از دانشجویان هستند. برای سنجش اطلاعات از پرسشنامه 32 گویه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شد و به منظور تحلیل داده ها, روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار Smart PLS 2 استفاده شد. نتایج بیان می کند نوآوری در خدمات و محصولات بر رضایت مصرف کنندگان تاثیر مثبت و معناداری دارد و رضایت مصرف کننده, اعتماد او را در پی دارد. همچنین, نتایج پژوهش اثر مثبت و معنادار اعتماد مصرف کنندگان را بر قصد خرید تایید کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نادری بنی، محمود، ادیب زاده، مرضیه، و دهقانی قهنویه، عادله. (1394). تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. مدیریت بازرگانی، 7(4 )، 941-966. SID. https://sid.ir/paper/140304/fa

    Vancouver: کپی

    نادری بنی محمود، ادیب زاده مرضیه، دهقانی قهنویه عادله. تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(4 ):941-966. Available from: https://sid.ir/paper/140304/fa

    IEEE: کپی

    محمود نادری بنی، مرضیه ادیب زاده، و عادله دهقانی قهنویه، “تاثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 4 ، pp. 941–966، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140304/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button