APA:
کپیشفیع زاده، حمید، سیدی، سیدایمان، و قاسمی دلارستاقی، ایمان. (1392). ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی. مدیریت بازاریابی، 8(19)، 13-28. SID. https://sid.ir/paper/218909/fa
Vancouver:
کپیشفیع زاده حمید، سیدی سیدایمان، قاسمی دلارستاقی ایمان. ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):13-28. Available from: https://sid.ir/paper/218909/fa
IEEE:
کپیحمید شفیع زاده، سیدایمان سیدی، و ایمان قاسمی دلارستاقی، “ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 13–28، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218909/fa