APA:
کپیفکورثقیه، امیرمحمد، و صادقی، فرشته. (1395). بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 659-680. SID. https://sid.ir/paper/140310/fa
Vancouver:
کپیفکورثقیه امیرمحمد، صادقی فرشته. بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):659-680. Available from: https://sid.ir/paper/140310/fa
IEEE:
کپیامیرمحمد فکورثقیه، و فرشته صادقی، “بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 659–680، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140310/fa