APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، نوروزی نیک، یاسمن، و یوسف پور، افسانه. (1395). بررسی تاثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به واسطه دلبستگی به فروشگاه. مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 569-586. SID. https://sid.ir/paper/140311/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، نوروزی نیک یاسمن، یوسف پور افسانه. بررسی تاثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به واسطه دلبستگی به فروشگاه. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):569-586. Available from: https://sid.ir/paper/140311/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، یاسمن نوروزی نیک، و افسانه یوسف پور، “بررسی تاثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به واسطه دلبستگی به فروشگاه،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 569–586، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140311/fa