APA:
کپیرعنایی، ح.، و یاری بوزنجانی، ا.. (1). تبیین تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان. مجازی، 1(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/509922/fa
Vancouver:
کپیرعنایی ح.، یاری بوزنجانی ا.. تبیین تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان. مجازی[Internet]. 1؛1(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/509922/fa
IEEE:
کپیح. رعنایی، و ا. یاری بوزنجانی، “تبیین تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 0–0، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509922/fa