Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,407
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,968
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران)

صفحات

 صفحه شروع 655 | صفحه پایان 674

چکیده

 بررسی عوامل موثر بر اعتماد و رضایتمندی مشتریان در بخش تجارت الکترونیک و در پیش گرفتن راهبردهای مناسب در زمینه این عوامل, از روش های موثر دستیابی به موفقیت در حوزه تجارت الکترونیک به شمار می رود. این مقاله بر مطالعه عوامل موثر بر اعتماد و رضایتمندی مشتریان از سایت های تخفیف گروهی تمرکز دارد. در این مطالعه, نخست به کمک مطالعه مفهومی و مرور ادبیات, عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک استخراج شد و مدل معادله ساختاری (SEM) به دست آمد. سپس برای اعتبارسنجی مدل و روابط میان متغیرهای مدل, پرسشنامه ای الکترونیکی در اختیار مشتریان سایت های تخفیف گروهی ایران قرار گرفت. نتایج داده های به دست آمده که با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی تحلیل شد, درستی فرضیه ها را تایید می کند. نتایج این پژوهش, بینش مفیدی برای افرادی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می کنند, به دنبال دارد, زیرا با بهره مندی از آن می توانند سایت های تجارت الکترونیک با مدل درآمدی خرید گروهی را طراحی و راه اندازی کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسگری، ناصر، و حیدری، حامد. (1394). ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3 )، 655-674. SID. https://sid.ir/paper/140350/fa

    Vancouver: کپی

    عسگری ناصر، حیدری حامد. ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1394؛7(3 ):655-674. Available from: https://sid.ir/paper/140350/fa

    IEEE: کپی

    ناصر عسگری، و حامد حیدری، “ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 7، no. 3 ، pp. 655–674، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140350/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا