APA:
کپیعسگری، ناصر، و حیدری، حامد. (1394). ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3 )، 655-674. SID. https://sid.ir/paper/140350/fa
Vancouver:
کپیعسگری ناصر، حیدری حامد. ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1394؛7(3 ):655-674. Available from: https://sid.ir/paper/140350/fa
IEEE:
کپیناصر عسگری، و حامد حیدری، “ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی در ایران)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 7، no. 3 ، pp. 655–674، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140350/fa