APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، شیرخدایی، میثم، و کردنائیج، اسداله. (1388). بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک. مدرس علوم انسانی، 13(2)، 93-118. SID. https://sid.ir/paper/487944/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، شیرخدایی میثم، کردنائیج اسداله. بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1388؛13(2):93-118. Available from: https://sid.ir/paper/487944/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، میثم شیرخدایی، و اسداله کردنائیج، “بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک،” مدرس علوم انسانی، vol. 13، no. 2، pp. 93–118، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487944/fa