مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,315
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,793
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

7

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 18

چکیده

 هدف از نگارش این مقاله, طراحی مسیر خلق و حفظ سازمان یادگیرنده از طریق فرایند مدیریت دانش است. فرایند مدیریت دانش مشتمل بر خلق دانش, مستندسازی دانش, توزیع و نشر دانش, و نهایتا کاربرد دانش می باشد. در مقاله حاضر, مفروض است که هر یک از مراحل مدیریت دانش در خلق و حفظ سازمان یادگیرنده نقش موثری را ایفا می نمایند. ایده اصلی این مقاله بر آن است که مرحله مستندسازی که به معنای ذخیره سازی, ارزش گذاری, کدگذاری و طبقه بندی دانش و تجربه و به عبارت بهتر, تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار است, مرحله بسیار مهمی برای هم افزایی سایر مراحل مدیریت دانش, برای ایجاد و حفظ سازمان یادگیرنده و در نتیجه, برای بهبود و تعالی عملکردی سازمان باشد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

انواری رستمی، علی اصغر، و شهایی، بهنام. (1388). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه. مدیریت فناوری اطلاعات، 1(2)، 3-18. SID. https://sid.ir/paper/140413/fa

Vancouver: کپی

انواری رستمی علی اصغر، شهایی بهنام. مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1388؛1(2):3-18. Available from: https://sid.ir/paper/140413/fa

IEEE: کپی

علی اصغر انواری رستمی، و بهنام شهایی، “مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 1، no. 2، pp. 3–18، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140413/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button