APA:
کپیصفری، سعید، و هلالی، ریحانه. (1395). ارائه مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، 8(2 )، 335-350. SID. https://sid.ir/paper/140447/fa
Vancouver:
کپیصفری سعید، هلالی ریحانه. ارائه مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1395؛8(2 ):335-350. Available from: https://sid.ir/paper/140447/fa
IEEE:
کپیسعید صفری، و ریحانه هلالی، “ارائه مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 8، no. 2 ، pp. 335–350، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140447/fa