APA:
کپیعلی احمدی، علیرضا، و رضایی، محسن. (1387). شناخت انواع مدلهای بازاریابی الکترونیکی در راستای توسعه تجارت الکترونیکی. مدیریت فردا، 7(19)، 3-11. SID. https://sid.ir/paper/147427/fa
Vancouver:
کپیعلی احمدی علیرضا، رضایی محسن. شناخت انواع مدلهای بازاریابی الکترونیکی در راستای توسعه تجارت الکترونیکی. مدیریت فردا[Internet]. 1387؛7(19):3-11. Available from: https://sid.ir/paper/147427/fa
IEEE:
کپیعلیرضا علی احمدی، و محسن رضایی، “شناخت انواع مدلهای بازاریابی الکترونیکی در راستای توسعه تجارت الکترونیکی،” مدیریت فردا، vol. 7، no. 19، pp. 3–11، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147427/fa