مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تأثیر هوش تجاری بر مدیریت تبلیغات بین الملل (مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی شهر اصفهان)

نویسندگان

سعیدی محمدصادق

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر هوش تجاری بر مدیریت تبلیغات بین الملل شرکت های بازرگانی شهر اصفهان در سال (1403) بوده است. تحقیق حاضر ازنظر هدف , تحقیقی توسعه ای-کاربردی و ازنظر گردآوری اطلاعات دسته میدانی و کتابخانه ای و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات و نحوه جمع آوری اطلاعات , تحقیق توصیفی -پیمایشی از نوع همبستگی است که با استفاده از ابزار پرسشنامه و به روش میدانی انجام شده است . جامعه آماری این تحقیق شرکت های بازرگانی شهر اصفهان به تعداد 18 شرکت از روش سرشماری 258 پرسشنامه تکمیل شد؛ پرسشنامه پژوهش بر اساس پرسشنامه 6 عاملی پروویچ و همکاران (2012) تدوین شده است و برای اطمینان از روایی پرسشنامه , ازنظرها و راهنمایی های 10 تن از خبرگان صاحب نظر در علم مدیریت استفاده شد و دیدگاه های آن ها در پرسشنامه نهایی لحاظ شد ضریب پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (825/0) برآورد شد. تجزیه و تحلیل داده ها در نرم افزار SPSS انجام پذیرفت . یافته ها حاکی از این است که تمامی ابعاد (یکپارچگی داده ها, قابلیت تحلیلی , کیفیت محتوای اطلاعات , کیفیت دسترسی به اطلاعات , فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی و استفاده از اطلاعات در فرآیند تصمیم گیری), می تواند به عنوان عوامل هوش تجاری در نظر گرفته شود. علاوه بر این نتیجه کیفیت دسترسی به اطلاعات در تبلیغات بازاریابی بین الملل شرکت های بازرگانی شهر اصفهان , بیشترین رتبه اولویت را دارد و قابلیت های تحلیلی و کیفیت دسترسی به اطلاعات در رتبه دوم و یکپارچگی داده ها در رتبه سوم و پس ازآن فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی و در انتها کیفیت محتوای اطلاعاتی در تبلیغات بازاریابی بین الملل شرکت های بازرگانی شهر اصفهان , در آخرین رتبه قرار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button