APA:
کپیآقائی، رضا، و آقایی، میلاد. (1397). بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران. رشد فناوری، 14(56 )، 33-40. SID. https://sid.ir/paper/145000/fa
Vancouver:
کپیآقائی رضا، آقایی میلاد. بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران. رشد فناوری[Internet]. 1397؛14(56 ):33-40. Available from: https://sid.ir/paper/145000/fa
IEEE:
کپیرضا آقائی، و میلاد آقایی، “بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران،” رشد فناوری، vol. 14، no. 56 ، pp. 33–40، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145000/fa