مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,186
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

946
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 40

چکیده

 امروزه سازمان ها در محیطی مشغول به فعالیت هستند که اصلی ترین جزء آن فضای عدم اطمینان به سبب شکل گیری رقابت و فضای رقابتی در بازار است و هوشمندی در کسب و کار می تواند موجب ایجاد رضایت در مشتریان و وفادارسازی انها به سازمان گردد که در نهایت این امر به رشد سودآوری و بهبود ارزش ویژه برند سازمان کمک می نماید. از این رو و با توجه به اهمیت این مسأله, هدف از این مطالعه بررسی ارتباط متغیرهای هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران است. این تحقیق با استفاده از نظرات 10 نفر از خبرگان صنعت و روش DEMATEL به بررسی روابط میان متغیرهای تحقیق می پردازد. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر وجود روابط سیستمی و شبکه ای میان متغیرهای تحقیق می باشد. همچنین نتایج تحقیق بیانگر آن است که رابطه میان هوش تجاری و متغیرهای رضایت و ارزش ویژه برند رابطه ای دوسویه است و بر مبنای نتایج حاصل, وفاداری, هوش تجاری و ارزش ویژه برند متأثر از رضایت مشتریان خواهد بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقائی، رضا، و آقایی، میلاد. (1397). بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران. رشد فناوری، 14(56 )، 33-40. SID. https://sid.ir/paper/145000/fa

    Vancouver: کپی

    آقائی رضا، آقایی میلاد. بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران. رشد فناوری[Internet]. 1397؛14(56 ):33-40. Available from: https://sid.ir/paper/145000/fa

    IEEE: کپی

    رضا آقائی، و میلاد آقایی، “بررسی تأثیرات متقابل میان هوش تجاری, رضایت و وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران،” رشد فناوری، vol. 14، no. 56 ، pp. 33–40، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145000/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button