مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,682
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط پارک های فناوری بر عملکرد رشد و نوآوری شرکت های مستقر، مورد مطالعه: پارک فناوری پردیس

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 61

چکیده

 با توجه به رویکرد جهانی اقتصاد دانش بنیان در اکثر کشورها, ایجاد سازمان هایی همچون پارک های علم و فناوری با توجه به تاثیر بسیاری که در رشد و توسعه علم و فناوری دارند ضروری به نظر می رسد. هدف اصلی تحقیق, بررسی تاثیر کیفیت خدماتی که پارک های علم و فناوری ارائه می دهند بر عملکرد رشد و نوآوری شرکت های مستقر در این پارک ها می باشد. این تحقیق کاربردی در پارک فناوری پردیس به صورت پیمایشی و با کمک بیش از 30 مدیر فعال در این پارک صورت گرفته است. در این تحقیق از روش آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی و میزان واریانس استخراج شده برای بررسی روایی استفاده شده است. همچنین برای پاسخگویی به سوالات از تحلیل عاملی تاییدی مرحله اول و دوم و آزمون همبستگی و تحلیل مسیر استفاده شده است. جنبه نوآوری تحقیق را می توان نگاهی جدید به تاثیر خدمات ارائه شده توسط پارک های علم و فناوری بر رشد و نوآوری شرکت های مستقل مستقر در این پارک ها دانست. مهم ترین عامل از نظر مدیران فعال در این پارک قابلیت اطمینان ارباب رجوع به پارک می باشد. همدلی کارکنان پارک با ارباب رجوع نیز از اهمیت کمتری برخوردار بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی نیک آبادی، محسن، و قوچکانلو، سعیده. (1394). تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط پارک های فناوری بر عملکرد رشد و نوآوری شرکت های مستقر, مورد مطالعه: پارک فناوری پردیس. رشد فناوری، 11(43)، 55-61. SID. https://sid.ir/paper/145037/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی نیک آبادی محسن، قوچکانلو سعیده. تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط پارک های فناوری بر عملکرد رشد و نوآوری شرکت های مستقر, مورد مطالعه: پارک فناوری پردیس. رشد فناوری[Internet]. 1394؛11(43):55-61. Available from: https://sid.ir/paper/145037/fa

    IEEE: کپی

    محسن شفیعی نیک آبادی، و سعیده قوچکانلو، “تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط پارک های فناوری بر عملکرد رشد و نوآوری شرکت های مستقر, مورد مطالعه: پارک فناوری پردیس،” رشد فناوری، vol. 11، no. 43، pp. 55–61، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145037/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button