APA:
کپیزیویار، فرزاد، ضیایی، محمدصادق، و نرگسیان، جواد. (1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 173-186. SID. https://sid.ir/paper/194643/fa
Vancouver:
کپیزیویار فرزاد، ضیایی محمدصادق، نرگسیان جواد. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):173-186. Available from: https://sid.ir/paper/194643/fa
IEEE:
کپیفرزاد زیویار، محمدصادق ضیایی، و جواد نرگسیان، “بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 173–186، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194643/fa