مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,702
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,876
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 186

چکیده

 در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است, موضوع ابعاد کیفیت خدمات بانک های ملت استان اصفهان و میزان رضایت مردم از خدمات این بانک ها مورد مطالعه قرار می گیرد. پس از بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع, پرسشنامه ای با سوالات بسته برای سنجش ابعاد کیفیت خدمات این بانک ها و میزان رضایت مشتریان طراحی و داده های لازم در شهر اصفهان گردآوری شده است. برای سنجش کیفیت خدمات در جهت رضایت مشتریان از مدل کیفیت خدمات معروف به سروکوال استفاده شده است. روش تحقیق حاضر, توصیفی و از شاخه پیمایشی است. یافته های این تحقیق نیز حاکی از آن است که چهار بعد قابلیت اطمینان, مسوولیت پذیری, ضمانت و همدلی بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک های ملت استان اصفهان تاثیر گذار بوده, ولی ابعاد ظاهری و فیزیکی خدمات, تاثیری بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ندارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زیویار، فرزاد، ضیایی، محمدصادق، و نرگسیان، جواد. (1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 173-186. SID. https://sid.ir/paper/194643/fa

    Vancouver: کپی

    زیویار فرزاد، ضیایی محمدصادق، نرگسیان جواد. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):173-186. Available from: https://sid.ir/paper/194643/fa

    IEEE: کپی

    فرزاد زیویار، محمدصادق ضیایی، و جواد نرگسیان، “بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 173–186، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194643/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا