APA:
کپیبهشتیان اردکانی، آرش، و فتحیان، محمد. (1396). از بازاریابی انبوه تا بازاریابی الکترونیکی یک به یک. رشد فناوری، 13(51)، 45-51. SID. https://sid.ir/paper/145108/fa
Vancouver:
کپیبهشتیان اردکانی آرش، فتحیان محمد. از بازاریابی انبوه تا بازاریابی الکترونیکی یک به یک. رشد فناوری[Internet]. 1396؛13(51):45-51. Available from: https://sid.ir/paper/145108/fa
IEEE:
کپیآرش بهشتیان اردکانی، و محمد فتحیان، “از بازاریابی انبوه تا بازاریابی الکترونیکی یک به یک،” رشد فناوری، vol. 13، no. 51، pp. 45–51، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145108/fa