APA:
کپیشاه محمدی، نرگس، و مختاری، مصطفی. (1397). نقش میانجی گر تنظیم هیجانِ شناختی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. راهبرد فرهنگ، 11(42 )، 181-205. SID. https://sid.ir/paper/149225/fa
Vancouver:
کپیشاه محمدی نرگس، مختاری مصطفی. نقش میانجی گر تنظیم هیجانِ شناختی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. راهبرد فرهنگ[Internet]. 1397؛11(42 ):181-205. Available from: https://sid.ir/paper/149225/fa
IEEE:
کپینرگس شاه محمدی، و مصطفی مختاری، “نقش میانجی گر تنظیم هیجانِ شناختی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی،” راهبرد فرهنگ، vol. 11، no. 42 ، pp. 181–205، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/149225/fa