Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

463
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,228
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طرح برندینگ و تصویرسازی ملی روسیه، رویکردها و دستاوردها

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 237

چکیده

 تصویر هر کشوری بنابر سیاست ها, برنامه ریزی ها و اقدام های داخلی و بین المللی آن کشور شکل می گیرد. مدیریت تصویر بین المللی امروزه از اصول اساسی کشورداری جدید و مبنای نفوذ منطقه ای و بین المللی ملت ها است و اولویت ها و ایده های ارزشی, هویتی و فرهنگی کشور مورد نظر را بین المللی کرده و ارزش دیداری-شنیداری آن را در بین مردم دیگر, افزایش می دهد. روسیه با تاریخ و هویتی چند هزار ساله مورد خوبی برای مطالعه در این زمینه است. پرسش این نوشتار این است که تصویر و برندینگ ملی روسیه در دنیا چیست و جهت آن در همه ی نقاط دنیا به ویژه در غرب و محیط منطقه ای چگونه است؟ این نوشتار با تشریح مفهوم برندینگ و تصویرسازی ملی, تصویر و برند روسیه را در دنیای امروز با تأکید بر غرب بررسی می کند. فرضیة اصلی این نوشتار این است که جدا از عبارت پردازی های بین المللی مقام های روسیه و طرح های میلیاردی ساخت برندینگ, تصویر این کشور در محیط پیرامونی و بین المللی تصویری منفی است که بخشی از آن بر مبنای کمپین تبلیغاتی شدید رسانه ای در غرب و بخشی دیگر بر مبنای دلایل تاریخی و رفتار سیاست مداران و نخبگان روسی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ولی زاده، اکبر. (1396). طرح برندینگ و تصویرسازی ملی روسیه, رویکردها و دستاوردها. مطالعات اوراسیای مرکزی، 10(1 )، 221-237. SID. https://sid.ir/paper/151293/fa

    Vancouver: کپی

    ولی زاده اکبر. طرح برندینگ و تصویرسازی ملی روسیه, رویکردها و دستاوردها. مطالعات اوراسیای مرکزی[Internet]. 1396؛10(1 ):221-237. Available from: https://sid.ir/paper/151293/fa

    IEEE: کپی

    اکبر ولی زاده، “طرح برندینگ و تصویرسازی ملی روسیه, رویکردها و دستاوردها،” مطالعات اوراسیای مرکزی، vol. 10، no. 1 ، pp. 221–237، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151293/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا