APA:
کپییوسفی، نوریه، پاشاشریفی، حسن، و شریفی، نسترن. (1397). الگوی ساختاری فرسودگى تحصیلى بر اساس متغیرهاى حمایت اجتماعى ادراک شده, عدالت آموزشى و انگیزش تحصیلى دانشجویان. روان شناسی کاربردی، 12(3 (پیاپی47) )، 418-438. SID. https://sid.ir/paper/151894/fa
Vancouver:
کپییوسفی نوریه، پاشاشریفی حسن، شریفی نسترن. الگوی ساختاری فرسودگى تحصیلى بر اساس متغیرهاى حمایت اجتماعى ادراک شده, عدالت آموزشى و انگیزش تحصیلى دانشجویان. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1397؛12(3 (پیاپی47) ):418-438. Available from: https://sid.ir/paper/151894/fa
IEEE:
کپینوریه یوسفی، حسن پاشاشریفی، و نسترن شریفی، “الگوی ساختاری فرسودگى تحصیلى بر اساس متغیرهاى حمایت اجتماعى ادراک شده, عدالت آموزشى و انگیزش تحصیلى دانشجویان،” روان شناسی کاربردی، vol. 12، no. 3 (پیاپی47) ، pp. 418–438، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151894/fa