APA:
کپیغلامرضایی، علی اصغر. (1389). مبانی مصرف گرایی در دنیای جدید و اصول مصرف در اسلام با تاکید بر رسانه ملی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(1 (پیاپی 61))، 11-30. SID. https://sid.ir/paper/152841/fa
Vancouver:
کپیغلامرضایی علی اصغر. مبانی مصرف گرایی در دنیای جدید و اصول مصرف در اسلام با تاکید بر رسانه ملی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(1 (پیاپی 61)):11-30. Available from: https://sid.ir/paper/152841/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر غلامرضایی، “مبانی مصرف گرایی در دنیای جدید و اصول مصرف در اسلام با تاکید بر رسانه ملی،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 1 (پیاپی 61)، pp. 11–30، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152841/fa