APA:
کپیپویا، علیرضا. (1389). نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(2 (پیاپی 62))، 9-30. SID. https://sid.ir/paper/152902/fa
Vancouver:
کپیپویا علیرضا. نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(2 (پیاپی 62)):9-30. Available from: https://sid.ir/paper/152902/fa
IEEE:
کپیعلیرضا پویا، “نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 2 (پیاپی 62)، pp. 9–30، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152902/fa