APA:
کپیپاشنک، نسترن، طبیبی، سیدجمال الدین، و فرهنگی، علی اکبر. (1397). تعیین شاخص های سواد تبلیغاتی مدیران رسانه های دیداری ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 25(1 (پیاپی 93) )، 105-128. SID. https://sid.ir/paper/152914/fa
Vancouver:
کپیپاشنک نسترن، طبیبی سیدجمال الدین، فرهنگی علی اکبر. تعیین شاخص های سواد تبلیغاتی مدیران رسانه های دیداری ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1397؛25(1 (پیاپی 93) ):105-128. Available from: https://sid.ir/paper/152914/fa
IEEE:
کپینسترن پاشنک، سیدجمال الدین طبیبی، و علی اکبر فرهنگی، “تعیین شاخص های سواد تبلیغاتی مدیران رسانه های دیداری ایران،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 25، no. 1 (پیاپی 93) ، pp. 105–128، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152914/fa