APA:
کپیعبدالملکی، احمد. (1387). بررسی اعتماد اجتماعی و عوامل موثر بر آن و چگونگی نقش رسانه در افزایش آن. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 15(53)، 95-128. SID. https://sid.ir/paper/152934/fa
Vancouver:
کپیعبدالملکی احمد. بررسی اعتماد اجتماعی و عوامل موثر بر آن و چگونگی نقش رسانه در افزایش آن. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1387؛15(53):95-128. Available from: https://sid.ir/paper/152934/fa
IEEE:
کپیاحمد عبدالملکی، “بررسی اعتماد اجتماعی و عوامل موثر بر آن و چگونگی نقش رسانه در افزایش آن،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 15، no. 53، pp. 95–128، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152934/fa