APA:
کپیارغیانی، مصطفی، فیضی، محسن، و یزدانفر، سیدعباس. (1396). تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش آموزان در فرایند یادگیری فعال. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(3)، 197-212. SID. https://sid.ir/paper/155330/fa
Vancouver:
کپیارغیانی مصطفی، فیضی محسن، یزدانفر سیدعباس. تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش آموزان در فرایند یادگیری فعال. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(3):197-212. Available from: https://sid.ir/paper/155330/fa
IEEE:
کپیمصطفی ارغیانی، محسن فیضی، و سیدعباس یزدانفر، “تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش آموزان در فرایند یادگیری فعال،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 3، pp. 197–212، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155330/fa