APA:
کپیمنوریان، عباس، صفویه، جواد، آقاخانی، نرگس، و رضایی نور، جلال. (1396). بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(3)، 221-236. SID. https://sid.ir/paper/155334/fa
Vancouver:
کپیمنوریان عباس، صفویه جواد، آقاخانی نرگس، رضایی نور جلال. بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(3):221-236. Available from: https://sid.ir/paper/155334/fa
IEEE:
کپیعباس منوریان، جواد صفویه، نرگس آقاخانی، و جلال رضایی نور، “بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 3، pp. 221–236، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155334/fa