مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,790
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,440
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 236

چکیده

 این تحقیق به بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی در دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی می پردازد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران است. در این مقاله تلاش شده است عوامل موثر بر تدوین استراتژی (مرحله اول از فرآیند مدیریت استراتژیک) برای دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی, بر اساس پیشینه تحقیق و نیز تجارب چندین ساله فعالیت این نوع دانشگاه ها در ایران, جمع آوری شوند و با دیدگاه سنجی از استادان یکی از دانشگاه های مجازی استان تهران مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرند, شاخص ها و عواملی که در تدوین استراتژی برندسازی موفق در یک دانشگاه الکترونیکی موثر است بررسی و شناسایی شود, همچنین عواملی که باعث نگهداری و ارتقای برند دانشگاهی هستند معرفی کرد تا با استفاده از آن ها بتوان با ارائه راهکارهای علمی و عملی, یک برند موفق دانشگاهی را به وجود آورد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است, از منظر گردآوری داده ها, میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. نتایج تحقیق حاکی از این است که عوامل بنگاهی/دانشگاهی, عوامل محیطی خارجی, عوامل محیطی داخلی و عوامل ادراک دانشجو, تاثیر مثبت و معناداری بر تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های آموزش الکترونیکی دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منوریان، عباس، صفویه، جواد، آقاخانی، نرگس، و رضایی نور، جلال. (1396). بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(3)، 221-236. SID. https://sid.ir/paper/155334/fa

    Vancouver: کپی

    منوریان عباس، صفویه جواد، آقاخانی نرگس، رضایی نور جلال. بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(3):221-236. Available from: https://sid.ir/paper/155334/fa

    IEEE: کپی

    عباس منوریان، جواد صفویه، نرگس آقاخانی، و جلال رضایی نور، “بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 3، pp. 221–236، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155334/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button