Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,090
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,421
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته )

صفحات

 صفحه شروع 561 | صفحه پایان 580

چکیده

 هدف پژوهش حاضر طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی به روش آمیخته است. در بخش کمی 608 نفر دانشجو و استاد به شیوه تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. در بخش کیفی با 18 استاد مصاحبه شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های کمی از روش های آمار توصیفی و در بخش کیفی از راهبرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از کد گذاری باز و محوری استفاده شد. در نهایت 14 مقوله اصلی شامل بهبود کیفی آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان به صورت موجبات علی, راهبردها, شرایط زمینه ای, شرایط مداخله گر و پیامدها بررسی شد. نتایج نشان داد که فعالیت یاددهی, یادگیری و کنشگران انسانی تاثیر مثبت و معناداری روی بهبود کیفیت و راهبردهای استقرار دارند؛ همچنین راهبردهای استقرار بر روی بهبود کیفیت تاثیر مثبت و معناداری دارد؛ ویژگی های زمینه ای تاثیر مثبت و معناداری روی راهبردهای استقرار و بهبود کیفیت دارد؛ همچنین راهبردهای استقرار و بهبود کیفیت بر پیامدهای فردی, سازمانی و فراسازمانی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسمعیل نیا، مژگان، کوهستانی، حسینعلی، و معقول، علی. (1398). طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته ). فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 13(3 )، 561-580. SID. https://sid.ir/paper/155383/fa

    Vancouver: کپی

    اسمعیل نیا مژگان، کوهستانی حسینعلی، معقول علی. طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته ). فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1398؛13(3 ):561-580. Available from: https://sid.ir/paper/155383/fa

    IEEE: کپی

    مژگان اسمعیل نیا، حسینعلی کوهستانی، و علی معقول، “طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته )،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 13، no. 3 ، pp. 561–580، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155383/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا