مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,058
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,110
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی

صفحات

 صفحه شروع 301 | صفحه پایان 313

چکیده

 در یادگیری سیار, یادگیری در محیط های طبیعی اتفاق افتاده و پیام های آموزشی به صورت الکترونیکی منتقل می شوند. لذا پژوهش حاضر با هدف شناخت میزان آشنایی, کاربرد و سودمندی یادگیری سیار (ابزار و برنامه های کاربردی) در بین دانشجویان انجام شده است. تحقیق کمی از نوع توصیفی است. جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع ارشد چهار دانشکده علوم تربیتی رشته های علوم تربیتی, دانشکده فنی رشته مکانیک, دانشکده هنر رشته معماری دانشگاه تهران و رشته بهداشت دانشگاه ایران می باشد که از بین آن ها 268 نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. گرد آوری داده ها توسط پرسشنامه روا و پایای محقق ساخته 21 گویه بوده, داده ها با استفاده از آمار توصیفی و آزمون تی تک نمونه ای و آزمون آنوا و آزمون تعقیبی شفه تحلیل شدند. یافته ها نشان دادند میزان آشنایی و کاربری و سودمندی ابزارها و برنامه های کاربردی یادگیری سیار در بین دانشجویان اندکی کمتر از میانگین است. بین نظرات دانشجویان در رشته های مذکور در میزان آشنایی و کاربری یادگیری سیار تفاوت معنادار مشاهده می شود که بیشترین اختلاف عقیده بین دو رشته علوم تربیتی و معماری است. بین دانشجویان رشته های مذکور در میزان سودمندی یادگیری سیار تفاوت معنادار مشاهده نمی شود. درنتیجه دانشجویان به تناسب و نوع رشته, کاربرد های متفاوتی از یادگیری سیار (ابزارها و برنامه های کاربردی) در نظر دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهقانی، مرضیه، رحیمی، سمیه، و امراله، امید. (1396). تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(4 )، 301-313. SID. https://sid.ir/paper/155427/fa

    Vancouver: کپی

    دهقانی مرضیه، رحیمی سمیه، امراله امید. تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(4 ):301-313. Available from: https://sid.ir/paper/155427/fa

    IEEE: کپی

    مرضیه دهقانی، سمیه رحیمی، و امید امراله، “تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 4 ، pp. 301–313، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155427/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button