APA:
کپیریحانی، ابراهیم، حمیدی، فریده، و راشدی، فرزانه. (1394). بررسی درک و فهم دانش آموزان از اعداد منفی و بدفهمی های آنان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 10(2)، 115-131. SID. https://sid.ir/paper/155553/fa
Vancouver:
کپیریحانی ابراهیم، حمیدی فریده، راشدی فرزانه. بررسی درک و فهم دانش آموزان از اعداد منفی و بدفهمی های آنان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1394؛10(2):115-131. Available from: https://sid.ir/paper/155553/fa
IEEE:
کپیابراهیم ریحانی، فریده حمیدی، و فرزانه راشدی، “بررسی درک و فهم دانش آموزان از اعداد منفی و بدفهمی های آنان،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 10، no. 2، pp. 115–131، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155553/fa