Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

794
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه

صفحات

 صفحه شروع 727 | صفحه پایان 744

چکیده

 هدف مقاله, کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه می باشد. در این نوشتار, منطق یادگیری مبتنی بر پروژه از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به هدف اصلی پژوهش و عنایت به اینکه منطق بر اساس مبانی, اصول و رسالت های آن تعریف می شود, پرسش های پنجگانه پژوهش مبنی بر چگونگی مبانی فلسفی, روانشناختی و اجتماعی یادگیری مبتنی بر پروژه, رسالت و اصول این یادگیری مورد بررسی قرار گرفت. برای دستیابی به تحلیل و تبیین فوق از روش سنتزپژوهی استفاده شد که در آن پژوهش های مرتبط با یادگیری مبتنی بر پروژه با روشی نظام مند انتخاب, واکاوی محتوایی و دسته بندی شدند. در مرحله بعد 100 پژوهش که معیارهای مورد نظر را داشتند انتخاب شدند, سپس ترکیبی از یافته های آنان طبق اصول تلفیق, بازاندیشی و بازآرایی داده ها, ارائه شده است. محقق به وسیله یافته های این پژوهش و با مشخص نمودن مبانی فلسفی, روانشناختی و اجتماعی یادگیری مبتنی بر پروژه و ترسیم رسالت و اصول این نوع یادگیری تلاش کرد تا منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه را تحلیل و تبیین نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی، مریم، عصاره، علیرضا، و حسینی خواه، علی. (1398). کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 13(4 )، 727-744. SID. https://sid.ir/paper/155565/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی مریم، عصاره علیرضا، حسینی خواه علی. کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1398؛13(4 ):727-744. Available from: https://sid.ir/paper/155565/fa

    IEEE: کپی

    مریم یوسفی، علیرضا عصاره، و علی حسینی خواه، “کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 13، no. 4 ، pp. 727–744، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155565/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا