مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,940
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,288
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سهم خود کارآمدی در پیش بینی شادکامی

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 34

کلیدواژه

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, تعیین سهم خودکارآمدی در پیش بینی شادکامی دانش آموزان بود. بدین منظور, 200 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر رودهن, به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند و با پرسشنامه های شادکامی و خودکارآمدی مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان داد که بین خودکارآمدی و شادکامی دانش آموزان دختر, رابطه مثبت و معنادار وجود دارد و خودکارآمدی, می تواند شادکامی دانش آموزان را به طور موثری پیش بینی کند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسماعیلی فر، ندا، شفیع آبادی، عبداله، و احقر، قدسی. (1390). سهم خود کارآمدی در پیش بینی شادکامی. اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )، 5(19)، 27-34. SID. https://sid.ir/paper/172132/fa

    Vancouver: کپی

    اسماعیلی فر ندا، شفیع آبادی عبداله، احقر قدسی. سهم خود کارآمدی در پیش بینی شادکامی. اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )[Internet]. 1390؛5(19):27-34. Available from: https://sid.ir/paper/172132/fa

    IEEE: کپی

    ندا اسماعیلی فر، عبداله شفیع آبادی، و قدسی احقر، “سهم خود کارآمدی در پیش بینی شادکامی،” اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )، vol. 5، no. 19، pp. 27–34، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/172132/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button