مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,782
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

919
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 161

چکیده

 هدف از این پژوهش حاضر ارایه یک چارچوب مدون و مفهومی برای نظام ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی بوده, شیوه پژوهش پیمایشی و 33 نفر از حوزه های سیاست گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نمونه و در تحقیق مشارکت داده شده اند, ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده که بر اساس شاخص های ارزیابی نظام آموزش عالی طراحی شده است. داده های گرد آوری شده با استفاده از تحلیل عاملی مورد تجزیه و تحلیل واقع گردید. نتایج پژوهش نشان داد که عامل های مربوط به امور پژوهش و رشد کیفیت آموزشی دارای رتبه های برتر است و توجه به عوامل دانشجویی و سپس جنبه های فرهنگی و خدماتی دارای اولویتهای بعدی قرار می گیرد. در این پژوهش نشان داده شده بر اساس شاخص های اولویت بندی شده نظام ارزیابی عملکرد سازمانی مناسبی را می توان در چهارچوب الگوی بازخورد 360 درجه می توان برای ارزیابی دانشگاه ها به کار گرفت.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

موسی خانی، مرتضی، حق خواه، داوود، و حسن زاده، رقیه. (1388). ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه. رهبری و مدیریت آموزشی، 3(3 (مسلسل 9))، 145-161. SID. https://sid.ir/paper/177042/fa

Vancouver: کپی

موسی خانی مرتضی، حق خواه داوود، حسن زاده رقیه. ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه. رهبری و مدیریت آموزشی[Internet]. 1388؛3(3 (مسلسل 9)):145-161. Available from: https://sid.ir/paper/177042/fa

IEEE: کپی

مرتضی موسی خانی، داوود حق خواه، و رقیه حسن زاده، “ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه،” رهبری و مدیریت آموزشی، vol. 3، no. 3 (مسلسل 9)، pp. 145–161، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/177042/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button