مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,300
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی کتاب درسی زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از سال 1979 تا 2010

صفحات

 صفحه شروع 52 | صفحه پایان 79

چکیده

 این مطالعه دو مجموعه کتب درسی زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است. به این منظور در این مطالعه محقق حاضر الگوی بررسی کتب تاکر را انتخاب و بر اساس آن کوشید نقاط قوت و ضعف این کتب را بررسی نماید. نتایج مطالعه نشان داد که یکی از عوامل بسیار مهم در فراگیری موفق زبان کتب درسی میباشند. محقق حاضر پیشنهاد میکند که در کتب درسی فضا و فرصت کافی برای فعالیتهای مکالمه ای در اختیار یادگیرندگان قرار داده شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی فر، اکبر. (1388). بررسی کتاب درسی زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از سال 1979 تا 2010. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 2(2 (پیاپی 5))، 52-79. SID. https://sid.ir/paper/181315/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی فر اکبر. بررسی کتاب درسی زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از سال 1979 تا 2010. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1388؛2(2 (پیاپی 5)):52-79. Available from: https://sid.ir/paper/181315/fa

    IEEE: کپی

    اکبر عزیزی فر، “بررسی کتاب درسی زبان انگلیسی دبیرستانهای ایران از سال 1979 تا 2010،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 52–79، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181315/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا