APA:
کپیتقوی تکیار، سیده فاطمه، و جلالی، مهری. (1395). اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 9(19 )، 162-178. SID. https://sid.ir/paper/181344/fa
Vancouver:
کپیتقوی تکیار سیده فاطمه، جلالی مهری. اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1395؛9(19 ):162-178. Available from: https://sid.ir/paper/181344/fa
IEEE:
کپیسیده فاطمه تقوی تکیار، و مهری جلالی، “اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 9، no. 19 ، pp. 162–178، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181344/fa