مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

710
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری، صحت و روانی نگارش زبان آموزان

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 61

چکیده

 هدف از این مطالعه, بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری, صحت و روانی نگارش زبان آموزان انگلیسی بود. بدین منظور, 60 زبان آموز سطح متوسط از میان 100 زبان آموز بر اساس نحوه پاسخگویی خود به یک آزمون نمونه پایلوت شده PET انتخاب شدند و به صورت تصادفی به 2 گروه آزمایشی و کنترل متشکل از 30 زبان آموز در هر گروه تقسیم شدند. هر 2 گروه تحت یک میزان آموزش در طی 17 جلسه قرار گرفنتد و گروه آزمایشی آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه را تجربه کردند. در پایان, هر 2 گروه در پس آزمون یکسان شرکت کردند و میانگینهای آنان از طریق آنالیز چندمتغیره واریانس مقایسه گردید و نتیجه آن که هر 3 فرضیه رد شدند و ثابت شد که پیچیدگی ساختاری, صحت و روانی نگارش زبان آموزان گروه آزمایشی به میزان معناداری بهتر از گروه کنترل بود. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرعشی، حمید، و چیذری، اعظم. (1395). بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری, صحت و روانی نگارش زبان آموزان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 9(19 )، 37-61. SID. https://sid.ir/paper/181350/fa

    Vancouver: کپی

    مرعشی حمید، چیذری اعظم. بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری, صحت و روانی نگارش زبان آموزان. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1395؛9(19 ):37-61. Available from: https://sid.ir/paper/181350/fa

    IEEE: کپی

    حمید مرعشی، و اعظم چیذری، “بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری, صحت و روانی نگارش زبان آموزان،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 9، no. 19 ، pp. 37–61، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181350/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button