APA:
کپیبیژنی، هومن. (1389). بررسی تاثیر میزان درک و تجربه مصححان بر سنجش مهارت نگارش در زبان دوم. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 3(2 (پیاپی 7))، 67-87. SID. https://sid.ir/paper/181377/fa
Vancouver:
کپیبیژنی هومن. بررسی تاثیر میزان درک و تجربه مصححان بر سنجش مهارت نگارش در زبان دوم. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1389؛3(2 (پیاپی 7)):67-87. Available from: https://sid.ir/paper/181377/fa
IEEE:
کپیهومن بیژنی، “بررسی تاثیر میزان درک و تجربه مصححان بر سنجش مهارت نگارش در زبان دوم،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 7)، pp. 67–87، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181377/fa